Le Petit Marseillais - zatrzymaj lato na dłużej!

Już za dwa dni rozpoczyna się astronomiczna zima, ale dlaczego by nie powrócić chociaż na chwilę do słonecznych dni? Lubię wspominać lato i przywoływać wspomnienia z wakacji, nawet gdy za oknem mamy ujemną temperaturę. Pomagają mi w tym przede wszystkim zdjęcia - kiedy na nie patrzę, automatycznie przenoszę się do chwil z przeszłości i przypominam sobie historie z nimi związane. 
Ponadto w mojej kosmetyczce królują kosmetyki, które zapachem przypominają o kwiatach, słońcu
 i długich, letnich wieczorach. Dlatego właśnie tak cenię markę Le Petit Marseillais, bo każdy 
z kosmetyków ma oryginalny zapach przywołujący wspomnienia.



Kwiat pomarańczy i biała brzoskwinia - to brzmi nieziemsko. Takie właśnie warianty zagościły ostatnio w moim domu i od razu wkradły się do mojego serca. Piękne, kolorowe opakowania żeli 
i dezodorantów nie tylko pięknie wyglądają na półce, ale też poprawiają mi nastrój. 
Bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie to, że dezodoranty nie zawierają soli aluminium - od niedawna staram się ich nie stosować i cieszę się, że jest coraz więcej firm które ograniczają ich występowanie w składzie.







Zachęcam was do przedłużenia lata z Le Petit Marseillais. Gdy poznacie zapach tych owocowych duetów, na pewno nie pożałujecie :)

#swiezosclpm #ambasadorkalpm

Komentarze

Popularne posty