Always Sensitive - poczuj tę delikatność!

Projekt Always trwa i mogłam już przetestować miękkie podpaski Always Sensitive. Podzieliłam się próbkami z wieloma przyjaciółkami i kobietami w mojej rodzinie. 

Always to marka, na której zawsze mogłam polegać. Tak samo jest w przypadku tego produktu. Podpaski Always Sensitive są miękkie, doskonale dopasowują się i są komfortowe w noszeniu. Ich chłonność jest zadowalająca, a wariant na noc szczególnie dobrze zaprojektowany z myślą o spokojnym śnie kobiet w czasie miesiączki. Bardzo podoba mi się opakowanie tego produktu - jest delikatne i dziewczęce, ale równocześnie łatwo znaleźć je na sklepowej półce.

Always Sensitive to połączenie miękkości i komfortu. Ten produkt dodaje mi pewności siebie i wiem, że mnie nie zawiedzie. 




#AlwaysSensitive

Komentarze

Popularne posty