Perfumy Saphir Vida

Otrzymałam niedawno przesyłkę z cudownie pachnącą zawartością... To kobiece perfumy marki Saphir stworzonej w Hiszpanii. 




Jak widać prezentują się bardzo elegancko. Zachwycają designem, który przywodzi na myśl luksus i klasykę wśród perfum. Nieduża buteleczka o pojemności 25 ml pozwala na zapoznanie się z zapachem i poddanie go odpowiednim testom. 

"Woda perfumowana Vida de Saphir to nie tylko zapach, to filozofia życia. Niezwykle kobiecy zapach, słodki, ciepły, otulający i zmysłowy, wobec którego nikt nie przechodzi obojętnie wzbudza zainteresowanie i zachwyt każdej płci. Dodaje energii i radości bo życie po prostu jest piękne!"

źródło:  https://vica.pl/dla-kobiet/9393-saphir-women-woda-perfumowana-vida-200-ml-8424730012614.html


Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że powyższy opis jest w stu procentach prawdziwy. Saphir Vida to radosne perfumy, nie pozbawione jednak dużej dozy kobiecości. Otulają swoim zmysłowym zapachem. Przypadły do gustu nie tylko mi, ale także bliskim kobietom z mojej rodziny. 

Stosując te perfumy czuję, że moja stylizacja jest w pełni kompletna. Czuję się w nich pewna siebie i gotowa podejmować codzienne wyzwania. Wybieram je na okazje takie jak wieczorne wyjścia, ale też spotkania w porze lunchu.

Szczerze polecam ten zapach kobietom, które lubią czerpać z życia pełnymi garściami - w tym zapachu odnajdziecie siebie!



Komentarze

Popularne posty