Polka - Woda micelarna | Miedź i wody termalne

Dawno nie testowałam produktu o tak wielu zaletach :) Woda micelarna marki Polka to produkt wytwarzany w naszym kraju. To dla mnie szczególnie ważne, gdyż lubię wspierać firmy, które rozwijają naszą gospodarkę. 

Woda micelarna ma piękne opakowanie, delikatne i doskonale prezentujące się na półce. 
Zobaczcie sami!






Jest to produkt do każdego rodzaju cery, polecany skórze dojrzałej i zmęczonej. Zdecydowanie należę do tej drugiej kategorii, dlatego od razu odkryłam zalety produktu. Świetnie odświeża i tonizuje, a co najważniejsze oczyszcza cerę z makijażu i innych codziennych zanieczyszczeń. 
W składzie tej wody micelarnej znajdziemy dużo naturalnych ekstraktów, składniki łagodzące i nawilżające.





To produkt doskonały dla poszukujących naturalnego sposobu na oczyszczenie twarzy. Ja lubię stosować tę wodę rano i wieczorem, przed nałożeniem kremu nawilżającego. Sprawdza się u mnie cudownie! 
Polecam zwrócić uwagę na tę markę i jej produkty, szczególnie że w ofercie jest wiele naturalnych kosmetyków o świetnych składach. :)

Komentarze

Popularne posty